?

Log in

 
 
25 December 2020 @ 11:21 am
semi-friends only or whatever  

most posts are public, a-little-bit personal posts aren't
and there are posts only I can see (ikr like why) and more

+ you can introduce yourself here or something
 
 
 
(Deleted comment)
Anastasia Beaverhausencastelfranca on October 18th, 2011 04:06 pm (UTC)
Hello~ :DDD I'm a new fan of that dork btw so yeah ^^' But I'm always eager to know more about him :'3 ♥

Thank you :'3 Glad you love them and omg love? *dies* :"DDD THANK YOU SO MUCH m(_ _)m

Nice to meet you too Cynthia or Junnie~ (But why Junnie? XD) I'm Aika btw :D
(Deleted comment)
Anastasia Beaverhausencastelfranca on October 24th, 2011 01:06 pm (UTC)
It's okay ^^' Though the fact that he's one of the "quietest" member (most of the time XD well at least based on my watched CTKT episodes XDDD And I love how they described him as the "boring" one XDDD oh Junno~ *hugs*) makes it hard for me to understand him more (not that it's necessary and stuff XD). But I love his dorkiness (and everything else, but especially the dorkiness XD) nonetheless ♥

Ah.... XD Nice! Hahahaha. I remember the other day I was picking what name to use for a male character I'm making for an online game and one of the choices is Junno (but I used a random name picker something online and Junno was not chosen so... yeah *shot*)~ ANYWAY, I'm gonna call you Junnie as well ^^
Melodee: MARU UH UH YEAHchainsawpants on October 17th, 2011 03:44 am (UTC)
Hello!! I'm really in love with your icons. They are so good. I mean seriously, they are amazing.

So I'm adding you now <3333
Anastasia Beaverhausencastelfranca on October 18th, 2011 04:08 pm (UTC)
Hi :D Thank you :'3 Glad you love them (homg love again *dies*) and found them good :D Such comments really make me want to make more :DDD ♥

*Added back*
Oh btw, I LOOOOOOVE your drawings and your drawing style ♥ So adorable *g*
Kinnishakiniko90 on December 9th, 2011 12:32 pm (UTC)
Hiya!

I love so much of the stuff you've made, and I thought I'd pop over and tell you so. Oh, and I'm going to add you, if you don't mind :) :)
Anastasia Beaverhausen: Happy! XD Lolcastelfranca on December 10th, 2011 12:16 am (UTC)
Hello :DDD

Thank you so much :'DDD Even though it seems like I "just" always thank everyone who commented about the stuffs I made (especially icons), I am actually overwhelmed and in awe and really thankful. So thank you again m(_ _)m

No worries ^^ Adding you back :D (No, it's actually me who's supposed to say that: I hope you don't mind the randomness of my journal ^^; )
Miho Octobergloommiladyness on December 26th, 2011 07:54 am (UTC)
Been here! :3 Oh, and I saw PB's name! xD
Anastasia Beaverhausen: KimuTaku lolcastelfranca on December 26th, 2011 12:04 pm (UTC)
Hahaha I must mention him. XD
nenemaru_18: Tai-channenemaru_18 on December 26th, 2011 12:16 pm (UTC)
first time reading this post...
so this is your place of fangirling...
Hmmm... in my case, my lj is for that too especially ranting!
i have an fb account but that was created for fangirling purposes the most!

d-boys, bl and some dramas makes our interest the same... haha! je is not for me... it's almost two years since i left that fandom and i don't ever want to come back...

you could see more in my page... hehehhe!

yoroshiku!
Anastasia Beaverhausen: Nyaaa ;_;castelfranca on December 26th, 2011 03:19 pm (UTC)
Yeah though right now my posts are mostly icon entries or entries I just feel like posting ;-; I've been spending a lot of my fangirling time in FB lately. XD

I kinda feel bad admitting I haven't watched anything BL lately (Though I sometimes see one episode of Saiyuuki as BL. But that's just me) ;____; I watched some, but you can still count them using your hands... *cries*
Aw... b-but why? D: Okay, I know I don't have the right to be depressed and stuff since I'm not a JE fangirl at all (Only started liking another JE group aside from SMAP just last August, which is KAT-TUN, but I'm not fangirling or anything about them recently and my heart is back on SMAP) ^^; But still, why? :o

I saw your about me post... and I am depressed once again; I feel like I'm really miles away from the D-BOYS fandom now ;_____; and I srsly envy you Because you're awesome ;______; Srsly.
I haven't even finished watching my first Kamen Rider (which is Den-O) and gah... *blames SMAP *shot**

Edited at 2011-12-26 03:21 pm (UTC)
nenemaru_18: shocked!nenemaru_18 on December 26th, 2011 03:48 pm (UTC)
first of all... I LOVE THAT USERPIC! i also have one but i only used it in other forum site...

Je??? hmmm... tired? hmmm... i'll tell you but not here... there are surely je fans out there... hehehehe... but honestly, before, i was a died hard fan... and because of that, i stopped fangirling over tenimyu and d-boys which i consider my starting point... so sad...

i realized that toku, tenimyu and others branches to it gives more life to me! and my oniichan is a great toku fan! i was influenced by him... Oh yeah! speaking of toku... i have my own DX Gun Loader toy here!

hahahha! did i replied late? i had just finished watching kamen rider fourze ep. 16...

Anastasia Beaverhausen: Nyaaa ;_;castelfranca on December 26th, 2011 04:15 pm (UTC)
Thanks~ When I first saw it (the GIF of it; I'm quite sure I still haven't watched Mebius that time), I was amused how well the tears were made and thought it's purely fanmade. And then I found out they're actually in the actual series XD Can't stop laughing, and still remains as one of my favorite parts in Mebius (almost all Mirai-Ryuu scenes are my favorites, anyway *shot*)

That's, I think, the same with me D: Because of JE SMAP, mostly SMAP I stopped noticing the D-BOYS fandom ;-----; *depressed* The sadder part is, I don't know when I'll get tired of SMAP. There are already a lot of new fandoms added to my life but I just can't stop lovin' (no pun intended) them ;---; oh wait, to start, Shunji's actually the one who ~introduced~ me to SMAP! D:

djaslkdjaljd I don't know what am I doing with my life anymore. I wish someone like your oniichan will influence me as well ;----;

Just fine. No worries.
nenemaru_18: Tai-channenemaru_18 on December 26th, 2011 04:30 pm (UTC)
I love that scene! hahhaha!

as long as you could take a look at d-boys you will never leave them... unlike me who haven't seen them for years? that's depressing! now, thanks to tenimyu especially to Hashimoto Taito for being my favorite villain in kamen rider ooo and takahashi ryuki who's now in fourze... then let's add d2 who dominated tenimyu season 2... hahahah!

oniichan... hmmm... all i could is that he's great!
Anastasia Beaverhausen: Smile :Dcastelfranca on December 26th, 2011 04:39 pm (UTC)
I need to watch TeniMyu (I've watched 2-4 dream live and the beginning of 5... only the beginning *cries*), I think that'll balance my love for fandoms... I think...

*forever envying you*

p.s. about my fb acct. btw, that's actually my second account, I had one before but because it's not working well for the last few months, I decided to create a new one (and I just realized that it might be the indication of me focusing more the SMAP fandom DDDDDDD: ). I posted some Shunji stuffs there so yeah ^^; Name is "Noo Wan".
jeni_jenzjeni_jenz on March 3rd, 2012 04:32 pm (UTC)
I love your Shunji gifs/icons ♥
Anastasia Beaverhausen: Smile :Dcastelfranca on March 4th, 2012 12:11 am (UTC)
THANK YOU SO MUCH :'D♥ and I love the man himself. Teehee :3
And thank you again for the add ^^ Hope you don't mind the randomness of my LJ ^^" *added back*
this girl typesgirltype on March 10th, 2012 10:09 pm (UTC)
I hope it's ok I added your journal, the smap photos impressed me so much. The style of your graphics are top notch! I hope you don't mind I used a icon and banner for smapxsmap (gave credit to!)
Anastasia Beaverhausencastelfranca on March 11th, 2012 12:31 am (UTC)
It's definitely ok! :D *Added you back*
Thank you so much! :'D The pleasure is mine, actually. I'm seriously overwhelmed right now I don't know what more to say m(_ _)m :"D
Aiyamaedneichon on April 17th, 2012 09:56 pm (UTC)
Hello Aika.. ^^ i found you so sweet ~random and cool so i will introduce myself~
Tefa desu~ im from Chile, actually i share this lj with a friend who is the owner and we both are arashians~ she is a fic reader and im the one who talks with the rest xD
we like other groups from the agency and our tastes are very different outside there (JE)
i haven upload anything to this lj ..ocasional translations but she is the one who puts everything there~ i go to play in the comunnities and i have made friends here so i go lurk into their diaries ( well i try)
Smap are my 2nd best after you know who (clue starts with A)~ the guys who i follow and why im still here are Sakurai sho and Yamashita tomohisa like my achilles stands....
im a huge hard rock fan and i love movies, im currently studying management in hospitality ..but i wished to be a moviemaker (then what am i doing there?..who knows)
but like Smap would say in take off~ "You gotta keep your head up baby"
so i guess we have what to talk about :P Smap and whateves life~
well i hope you add me back.. no hard feelings anyway~
take care and hope to see you soon ^o^
Anastasia Beaverhausencastelfranca on April 18th, 2012 01:27 am (UTC)
Bahahaha oh stop, you--! :'3 I mean, I'm not sweet or cool but I am indeed random ^^; Anyway...

Hi Tefa! :D Actually, I'm not a JE fan (yet, lol) though of course aside from my obvious big love for SMAP, there are few who've stolen my heart (namely KAT-TUN and Yamapi--though I didn't last long in the Yamapi fandom but who knows? ^^" I guess I just concentrate too much on SMAP that it seems like they're my only fandom rn... *hides*)

Movie maker! :'D Awesome... I'm totally with you at the Taking-a-different-course-even-though-it's-not-related-to-what-I-want-to-be scenario; I want to be a some sort of Graphic (or maybe Web as well) Designer or Fine Arts student but I'm currently taking Architecture (They are seriously different I swear ;---; And Architecture... just like what Shingo usually said, "Hanpa janai!" T^T)

BAHAHAHHA Icwudt 8) *sings along* ♪

Ofc bb! :) *added back* Take care as well ^^ My fingers are crossing for that.
Aiyamaedneichon on April 18th, 2012 04:26 am (UTC)
well at least is my impression for now... keep it up bb xD
plus i dont know any smap fan who's not like that :)
well im clue to the johnnys thanks to a radio online that is only for them~
so i broadcast with some friends music from the groups and things like that xD
but its hard to keep it up with them~ i barely can with Arashi ~YamaSho (like i call my bbs) my love goes for complete *o* and Smap plus the rest~
indeed what u are studying is totally diferent from what you would like to do~
what are we doing with our lives? ... all this~ hanpa janai for sure~
anyway~ "good love from me to you" <3


Anastasia Beaverhausencastelfranca on April 18th, 2012 08:20 am (UTC)
Bahahhaa I will I will try my best XDDD Totally agree with you! Everyone is just so awesome on their own different way. :')

Ahhh... waaaaah I want to join something like that too. But I still don't know a lot of stuffs (actually, I'm still halfway on SMAP's discography *facepalm*)

XDDD Indeed. Hopefully destiny prepares a good reason why this happens to us...

Awww you too bb XD "Arigatou arigatou arigatou~" ♥ Everyone I met through these fandoms I have right now is seriously "important people" to me :') /is trying to insert "Best Friend" here but *fails* XD
hiromitchyy2817: D-dateakameshun28 on May 6th, 2012 08:07 am (UTC)
I haven't told you that I love that Shunji gif there. why so pretty? when I first watched paradise kiss I was so thinking that who's this bitch, I saw her/him somewhere but I don't know. LOL I was so shocked to know that it was him HAHAHA. xD

we're the same I blab a lot too. the journal says it all. xD
Anastasia Beaverhausen: Happy! XD Lolcastelfranca on May 6th, 2012 08:18 am (UTC)
Bahahaha Isabella is just soooooo pretty ♥ And Shunji did that character justice imo :')

Yey! *hugs* Though lately I blabbed a lot more in my FB, and it isn't really much either... *sighs*
hiromitchyy2817: why the pretty? XDakameshun28 on May 6th, 2012 02:20 pm (UTC)
Yes that's so true. At first glance I thought She was a girl. Even my friends thought so too.

Btw I should add you on facebook. Mas maingay ang buhay fangirl ko don. xD
Anastasia Beaverhausencastelfranca on May 6th, 2012 03:12 pm (UTC)
Uwaaah! So awesome :'D Astig talaga ni Shunko. Bahaha ♥ Though obvious pa rin yung lalim ng boses niya but stillll~

Yung url ko rito sa LJ, yun din sa FB ^^" Ako rin... though puro SMAP halos laman nung akin ^^"
Jnahmae on September 3rd, 2012 04:06 pm (UTC)
Hello
Miki here~<3
Anastasia Beaverhausen: Nakai ♥castelfranca on September 3rd, 2012 04:23 pm (UTC)
Re: Hello
HIIIII!!! ♥ *added, btw*
Jshiawaserainbow on September 3rd, 2012 04:10 pm (UTC)
Hello again 8D
and here is my other account haha. Some of the fics here or almost all the fics here are shingoarisa. orz

~Miki
Anastasia Beaverhausen: Shingo♥castelfranca on September 3rd, 2012 04:25 pm (UTC)
Re: Hello again 8D
Oooh. ShingoArisa fangirl ka rin... (I mean kayong dalawang recent smappie friends ko xD)
naryabutterflynaryabutterfly on February 25th, 2013 12:13 am (UTC)
Hello!
Hi!

I´m so happy to found a fan of DBOYS and SMAP XD
that´s not common, at least in my country XD
so I´ll like to be friends in LJ
if you wish...

And first that all... sorry...
my english sucks XD

Yoroshiku, ne~

And thank´s for sharing scans!

Edited at 2013-02-25 12:15 am (UTC)
Anastasia Beaverhausen: {smap} *clapclap*castelfranca on February 25th, 2013 12:26 pm (UTC)
Re: Hello!
Hello~ :D

Uwaaa~ Not to mention you have Ueda as default userpic (a.k.a. you're also a KAT-TUN fan! :'D) so c-c-combo! A D-BOYS/SMAP/KAT-TUN fan is seeeeriously very rare in our country as well (a fan of SMAP, alone, is very rare already actually *sobs*) so yey! *hugs*

Yoroshiku m(_ _)m

You're welcome ^^b
raizsa14raizsa14 on May 7th, 2016 02:14 am (UTC)
Hi there..
I'm short of a newbie fangirl, I enjoy most JE esp. SMAP and Tokio. I'd just watched innocent love recently and got hooked by Yujin and voila I 'm here..
Yoroshikuu...~~~
Anastasia Beaverhausencastelfranca on May 22nd, 2016 12:39 pm (UTC)
Hellooooooo! *waves*
OMG A SMAPPIE WHO GOT HOOKED IN YUJIN *WAVING INTENSIFIES* LET'S TALK ABOUT INNOCENT LOVE (tho I love-hate it so much haha) and of course SMAP those five men <3 ;;;;;;;;

Yoroshiku~